2011. május 22., vasárnap

már megint olyan rémes hétvégém volt...

péntek reggel kora hajnalban megpattantam Jyväskylä-be, hogy másnap délutánig a városnak és az ő híres-nevezetes szülöttjének, Alvar Aaltonak szenteljem az időmet. a szűk két nap alatt négy múzeumot néztem meg és kábé 13 órát mászkeráltam a városban, mindenféle (építészeti és bolhapiaci) kincsek után kutatva.

szombat este csatlakoztam a családhoz, akik nagypapi nyaralójában töltötték a hétvégét. a nyaraló a semmi közepén egy tó partján van. vacsorára négyféle hal volt, aztán szaunáztam - és végre erőt vettem magamon és úsztam a tóban (legalább huszonöt métert, és csak kicsit fagyott be a fenekem...). éjszaka pedig a szauna előterében alhattam, nagyon király volt.

persze azért hoztam a formámat, mert indulás előtt, mikor elhúztam a függönyöket, akkor sikeresen leszakajtottam a függönyrudat.
ha bezárnátok egy hosszú egyenes folyosóra két negyvenkilós vasgolyóval, akkor először eltévednék, utána elveszteném az egyik vasgolyót, és végül elrontanám a másikat...

itt kezdődik a város:


Jyväskylä egyik tava meg a város:


kilátás a nyaralóból:


szauna:


2 megjegyzés:

  1. úgy tűnik, senki nem meri megjegyezni, de ez így a vizsgaidőszak kellős közepén nagyon gonosz volt!!!!
    :)

    VálaszTörlés
  2. háháhá. bocs. :-) csak azért írtam, hogy biztosítsak egy kis kikapcsolódást a nagy tanulás közepette... ennnnnyire jófej vagyok!

    VálaszTörlés