2011. június 6., hétfő

szemelvények a hétvégéből.

nagyon féltem, hogy mostanra már valaki más fog gyászkeretes bejegyzést kanyarintani ide a blogra, mert az volt az alapállás, hogy a szülők elhúznak két napra golfozni, és az elmúlt hét fényében joggal rettegtem még a gondolattól is, hogy ennyi időt töltsek a gyerekekkel. végül úgy döntöttek, hogy a tervezett vasárnap helyett már szombaton hazajönnek - ez határozottan jót tett a lelkiállapotomnak.

aztán az együtt töltött idő nagyon jól sült el, a nagyobbik is kedves volt általában, megengedte, hogy megfürdessem, esti mesét olvastatott velem (nagyon mókás volt, úgy éreztem magam, mint általános elsőben olvasásórán), és magától elment aludni. persze nem volt minden tökéletes, pár perccel azután, hogy magukra hagytam a fiúkat a szobájukban, hallom, hogy a nagyobbik nagyon dühösen szólongat (kicsit meg is ijedtem, hogy mi történhetett) - kiderült, hogy nem lett volna szabad becsuknom az ajtót, résnyire nyitva kellett volna hagynom... a gyereket ez úgy felzaklatta, hogy ha a szemeivel ölni tudott volna, már rég nem lennék az élők sorában ugye.

szombaton délután egy finn barátommal voltunk kajakozni, készült rólam néhány kép, persze csakis, ha eleget tettem a "lapátolj, mert az jobban néz ki" felszólításnak. ja, és egyszer sem borultam!



2 megjegyzés: