2011. április 25., hétfő

hihetetlen.

a család a húsvétot egy velnessz-szállodában töltötte, biztonságos távolságban ahhoz, hogy én is nyugodtan vellnesszezhessek itthon (= alvás, béke, csend). sokat voltam a tónál, napozás közben (melegítőnadrág, vastagpulcsi) figyeltem, ahogy olvad a jég a tóról.

ma helsinkibe szólított a szükség, és hazafele jövet azon gondolkodtam, hogy mennyire élveznék még egy pár ilyen nyugis napot, és hogy mennyire baromira nem vagyok én felkészülve arra, hogy hazajöjjenek. (de aki emlékszik még: mielőtt kijöttem volna finnországba, azért nyafogtam, hogy mennyire nem vagyok felkészülve erre a félévre).

már itthon voltak, mire hazaértem és csodák csodája! tök örültem, hogy látom őket, és a kölykök is kedvesek voltak és a szülők is jófejek és mindenki csudaboldog volt, persze nem mondtuk ki, de annyira érződött, hogy nagyon.
és hogy betetőzze a délutánt, elolvadt az összes jég a tóról, gyönyörű, gyönyörű, nem is vártam annyi hó és hideg után, hogy itt lesz valami élhető évszak is.

szóval ecce lacus!

1 megjegyzés:

  1. Hmmm, mintha irigyelnélek... Itt pont Húsvétra olyan ramaty lett az idő (is), hogy az csak na. Kérlek ne fukarkodj a szép tavaszi képekkel!!!
    pusz

    VálaszTörlés