2011. április 26., kedd

nem bírom ki, hogy ne meséljem el, de CSAK ERŐS IDEGZETŰEKNEK.

tegnap azzal kezdte apu az élménybeszámolót a hétvégéjükről, hogy szombaton ettek valamit, amitől vasárnapra mind kiütötték magukat, alul-felül távozott minden, amit magukhoz vettek (próbálok szépen fogalmazni...).

ma délutánig nem is volt ezzel gond, csakhogy hazafele jövet az oviból a kicsi egyszer csak kidobta a taccsot, a ruhái és a babakocsi legnagyobb örömére. rohantam haza velük, közben a nagyobbik mondott nekem valamit, amit először annak véltem, hogy "menjél-gyorsabban-mert-ha-nem-idehányok-olyan-büdös-van", aztán szerencsére rájöttem, hogy csak azt kérdezi, hogy melyik gyorsabb, a ralliautó vagy a formula.

vacsora után kimentem az udvarra kitakarítani a megtisztelt babakocsit. mire visszaértem, a nappali padlóján is volt valami, kedvesen megérdeklődtem az ebédlőasztalnál ülő aput, hogy tudja-e, hogy a gyereke megint rókázott. idézem a reakcióját: "oh, sh*t - but it came from the other side..." erre én mondtam majdnem valamit, de urinő lévén nem tettem, csak egyet fordultam, hogy kiöblítsem a következő takarításra a hányásos szivacsot...
és reménykedem, hogy ma már nem lesz több takarítanivaló.

6 megjegyzés:

  1. őőőőőőőőőő :-)
    a kicsinek lehet már egy alapfokú vákuum a kis testében, ha így jön belőle az áldás mindkét végén :-)

    VálaszTörlés
  2. Holnap marad otthon, és taccs-fosti-takarítás-babusgatás lesz a progi?!?!
    Kitartás Neked!

    VálaszTörlés
  3. Bence, annyira vicces vagy! :-)))))))))))))))))))))))))
    nem tudom, mi lesz holnap, szerintem reggel derül ki. hátha nem lesz összehányva a kiságy...

    VálaszTörlés
  4. hajráá Kárla:)a mindenféle ürülékek-kezelése ügyében absz át tudom érezni a helyzeted, és csak annyit tudok hozzátenni, h nyami:)

    VálaszTörlés
  5. mégis mi történt Veled, Virág, mert Bence is utalt már rá. ?

    VálaszTörlés
  6. a végtelen türelem még tart...
    (amúgy természetesen a formula 1 kocsik végsebessége magasabb a rally-autókénál)

    VálaszTörlés