2011. április 17., vasárnap

játékok.

most már tényleg állíthatom, hogy a gyerekek megkedveltek, mindegyik a maga módján fejezi ki ezt, a nagyobbik, aki a világért nem mutatná ki, hogy egy kicsit is szeret, bevon a játékaiba, este meghív filmet nézni; a kicsi pedig, a kis érzelmes, néha odajön és spontán megöleli a lábamat.

és vannak mindenféle játékaink is. a nagyobbik újabban rákapott az élő autóversenyre, ez abból áll, hogy ő, meg én, az autók, körbekörbe rohangálunk a lakásban. többféle verziója is létezik a játéknak, attól függően, hogy milyen autók vagyunk (pl én vagyok a ferráári, ő meg a fíííatti). van persze egy közös vonása az összes fajtának: neki van turbófokozata, nekem nincs...

a kicsit pedig a lépcsőjárás vonzza; szóval lemegyünk a lépcsőn, elmegyünk a szaunába, megmutatja nekem, hogyan kell öntögetni a kanállal a vizet a kövekre, aztán pedig felmászunk megint a lépcsőn. fél perc pihi, és indulhat újra a futam...

szóval jól vagyunk, köszönjük szépen.

2 megjegyzés:

  1. és akkor még nem is meséltem a legfrissebb favoritról, ami napjában kétszer hangzik fel, a leglehetetlenebb időpontokban... "építsünk vonatsíneket!!!"

    VálaszTörlés