2011. január 18., kedd

a rafinált vízcsap. miért nem látszik a tó.

tegnap apu végigmutogatta a házat. próbáltam nem albánmenekült-arcot vágni, mikor megmutatta a házban lévő inraszaunát és félénk kérdésemre lazán odavetette, hogy ja, a tó melletti? az a fafűtéses.

a vízcsap... kellett egy kis idő, míg rájöttem, hogyan működik. nincs rajta sem régimódi, kedves piros-kék tekerentyű, sem az új, megdizájnolt felemelhető kar... csak egy jól marokra fogható tömör henger, aminek az egyik végéből jön a víz ideális esetben, a másik vége forgatható.
szóval este nem sikerült arcot mosnom, mert a csap még tartotta magát. dehát az alvás jót tesz, és reggelre kiderült, hogy meg lehet billenteni a forgatható micsodát! megtörtént a csoda, Mózesina vizet fakaszta a sziklából...

sok a hó, a befagyott tavat is hó borítja. de azért így is szép, ha meg akarom nézni, csak felemelem a tekintetem a képernyőről... 

7 megjegyzés:

  1. hejhó, megtaláltam a kommentelést!
    szeva Klára, király h írtál:) röffents valamit a családtagokról is, meg a hogylétemről.
    p.i

    VálaszTörlés
  2. a hogylétedről, kedveském? :-)
    szerintem jól vagy...

    VálaszTörlés
  3. látom a tesók már beröffentették az íkútalicskát :-)
    jó hallani hogy jól vagy és hogy még mindig koszos az arcod :-)

    VálaszTörlés
  4. Hahó ott a messzi távolban, drága vizet és kacagást is fakasztó!;) Köszi a füstjeleket!:)

    VálaszTörlés
  5. dejó! én is örülök, hogy sikeresen megérkeztél, meg, hogy írtál! küldj fotókat is ha tudsz. remélem jól vagy. a gyerköcök milyenek?

    VálaszTörlés
  6. jól vagyok, köszi. azért még nagyon fura. :-S
    a gyerekek cukik, és eléggé hamar befogadtak.

    VálaszTörlés
  7. :-) Na ugye mon'tam! Szürkék és ridegek, a gyerekek zsiványok! Jaj de jó! Jaj de jó! Irjál még!És vadul fotózz!:-))
    Szaszi:Bejjus

    VálaszTörlés