2011. február 18., péntek

"cinikus percek" című új műsorával jelentkezik a vérmókus fm.

a tegnap délutánom azzal telt, hogy azon járattam az agyam, hogy minek jöttem én ide, nem egy négyévesnek udvarolni, az biztos...

rájöttem, hogy a gyerekben vannak határozottan férfias vonások, például ezerrel meg akarom hódítani a kicsi szívét, erre - mikor épp nem gyaláz - a legjobb módszert alkalmazza válaszul, ignorál. általában csak akkor kedves velem, ha kaja kell neki, de - újabb maszkulin jegy - ha véletlenül felcserélem a sonka-sajt sorrendet a szendvicsen, akkor kitör a harmadik világháború.

a kép kedden készült, aznap kivételesen csak én voltam velük egész reggel. és úgy aludtak, hogy se a lámpára se a fényképezőre nem ébredtek fel, olyan rossz volt őket felkelteni...


3 megjegyzés:

  1. A gyerekek neve a személyiségi jogok miatt nem szerepel? Az jutott eszembe, hogy a magyar olvasók kedvéért adhatnál nekik magyar "álnevet" :o)

    VálaszTörlés
  2. a nagyobbik Hugo (ejtsd Húúgo), a kicsi Miki (ejtsd Miki) névre hallgat.
    Miki pedig úgy hív engem, hogy "Láála". a szüleit sehogy, ez benne a kínos... :-)

    VálaszTörlés
  3. Jaj, nagyon cukik, ahogy itt alszanak! Ez a szülői ágy? A törzshelyük, reggelre kötnek itt ki, vagy véletlen egy(ágy)beesés?

    VálaszTörlés