2011. március 28., hétfő

visszautasíthatatlan ajánlat.

már azt hittem, hogy ma nem történik semmi különös, de történt, mármint tegnap történt, de ma tudtam meg, szóval...

szóval a szomszédék (akikkel már találkoztunk a welcomepartin és a havas pikniken) fent jártak északon egy hetet, tegnap érkeztek haza, és a tizenhárom órás kocsizás igen érdekes (de felettébb csábító) gondolatokra és ötletekre sarkallta őket.
azt találták ki - az autóban uralkodó unalmat elűzendő -, hogy vesznek egy lakást budapesten, úgyis olyan olcsóak most ott a lakások (hahaha, persze, aki egymillió eurós üzletet köt, annak tényleg olcsó), és utána kiadják nekem! király, mi?
mondtam jóóó, segítek találni lakást, csak mondják meg, hogy hol keressek budapesten. és erre azt a választ kaptam, amire a szíve legmélyén mindenki vágyik: "hát ahol akarsz, ez tőled függ!"
pedig még csak alig több, mint két hónapja vigyorgok itt!

lehet, hogy az elkövetkezendő éveimben a rózsadombon fogok lakni?
mondjuk egy olyan lakásban (tengerre néző kilátással), mint amilyet helsinkiben találtam az arabia városrészben? (a fénykép sajnos nem adja vissza a burzsoáziának azt a diszkrét báját, ami ott uralkodik)

3 megjegyzés:

  1. bakkkkker, nagy lakás legyen Klára, nagy! sok szoba, sok férőhely, jó tömegközlekedési feltételek, hegy közel, zöldövezet, városszíve, parketta, alacsony rezsi, lehányható vécédekk. jó keresgélést:)

    VálaszTörlés
  2. warte mal, kiadják, vagy odaadják???

    VálaszTörlés