2011. március 4., péntek

ájjájjájjáj.

elmentek a szülők hétvégére, szóval ma este én voltam a gyerekekkel, holnap délben érkezik a felmentősereg, az apai nagyszülők, addig én tartom a frontot. hát nem mondom, hogy nem rettegtem.
de aztán nagyon jó kis este volt, sokat játszottunk, alig néztünk tévét, alig volt dráma, csak aztán az este végén.

most épp vadul utálom magam.
dióhéjban mesélem a történetet.

a nagyobbikat akartam lefektetni, a gyerek elkezdett sírni, hogy ő nem húz pelenkát, mert nem szereti (eddig sem értettem, hogy miért kell hordania, de aztán egyszer anyu elfelejtette este feladni rá és vizes reggelre virradtak utána - vagy írjatok valamit tapasztaltabbak, ez normális?), jó, mondtam, akkor lehet az, hogy nem húz, éjszaka felébresztem és megyünk pisilni. ebbe beleegyezett - fel van húzva a vekker fél kettőre.
aztán meg azon ment a cirkusz, hogy nem akar pizsamanadrágot húzni, nagy nehezen elértem, hogy húzzon, és akkor be akart menni a szobába, hogy ott húzza fel, ahol aludt már a kicsi, és féltem, hogy felébred, huzavona, huzavona, a végén tök elvesztettem a türelmem, olyan voltam, mint egy suttogó sárkány, szörnyű.
aztán csak ő győzött, a szobában húzta fel a nadrágot, nélkülem, aztán lefeküdt, bementem hozzá, emlékeztettem, hogy éjszaka pisikommandózunk, mondtam neki párszor, hogy szeretem meg hogy bocsánat, bólogatott, elaludt.

van itthon bor meg vodka meg huszonnégy, megyek is bánatbeleölni.
 

5 megjegyzés:

  1. Kedves Klára!
    Szerintem Te nagyon bátor vagy, hogy elvállaltad kicsi finn gyerekek lefektetését!
    És azt is nagyon csodálom, hogy már ilyen jól tudsz finnül, ezeket gondolom nem magyarul tárgyaltátok meg...?
    Minden jót!
    Judit

    VálaszTörlés
  2. jaaaaj, köszi a biztatást!!!! hát velük muszáj finnül beszélnem, szóval valahogy elnyökögtem... huhh, de jó volt ezt olvasni, köszi!!!

    VálaszTörlés
  3. A 4 éves éjjeli bepisilése normális. Nekem is volt gyermekem, akit éjjel ébresztettem, ill. próbáltam ébreszteni, de félálomban/álomban is ment a dolog. A f2 sztem tokjó időpont.
    Egyébiránt mindjárt holnap dél van :-) Hajrá!
    Más: leveleidből kiderül, h. nem tudunk integetni, pedig igencsak szeretnénk! Melyik bokorban lapul a házatok???

    VálaszTörlés
  4. jó, oké, tudom, melyik volt az a gyereked... :-)

    VálaszTörlés